به کلبه ی عشق من خوش اومدین

حوصله ات که سر میرود ؛

 

با دلم بازی نکن؛

 

من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کرده ام...



نظرات شما عزیزان:

(mv(meisamvs
ساعت11:31---29 شهريور 1392
بی تو بودن بغض منو باز نازنین شکسته



دوری تو دله منو از عشق کرده خسته . . .



چیکار کنم که ما دو تا کنار هم باشیم ؟



چیکار کنم تا تو آغوش هم نفس بکشیم ! ؟



گلومو بغض گرفته و دل هوای گریه داره . . .



چیکار کردی با دلم که بی تو اینجور بی قراره ؟ !
پاسخ:ghashang bud mrc


sanaz
ساعت21:33---28 شهريور 1392
سلام عزیزم ممنون که لینک کردی عنوان وبتو نمی تونم کپی کنم میتونی واسم بزاری لطفا؟

قالبتو از کجا گرفتی؟
خواهش گلی eshghkade از سایت avazak.ir عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ساعت 21:15 نویسنده ghazal |