به کلبه ی عشق من خوش اومدین

وقتی که سرت شلوغه ؛

 

وقتی که داری خوش میگذرونی ،

 

اون موقه اگه به یادش بودی...

 

دوست داشتنت رو نشون دادی

 

وگرنه همه تو تنهاییشون

 

دنبال یه همدم میگردن...



نظرات شما عزیزان:

(mv(meisamvs
ساعت11:32---29 شهريور 1392
گریه تو گریه من،خنده تو خنده من . . .

من به تو آلوده شدم،این قلب پاکو پس نزن !

با تو من خوشبخت ترین عاشق دنیام . . .

بی تو هی میگیره قلبم،انگاری تو اوج غمهام !


sanaz
ساعت21:21---28 شهريور 1392
سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری به منم سر بزن اگه مایل به تبادل لینک بودی حتما بهم بگو


(mv(meisamvs
ساعت20:59---28 شهريور 1392
سلام
وب زیبایی دارین
ممنون میشم به وب منم سر بزنید و اگه تمایل به تبادل لینک داشتین حتما بگین؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ساعت 20:47 نویسنده ghazal |