به کلبه ی عشق من خوش اومدین

تولدم مبارک

http://www.bestofcake.com/wp-content/uploads/2013/02/Heart-Birthday-Cake-on-Valentine-Day.jpg



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت17:27---7 شهريور 1392
سلام غزلی خوبی ؟

مرسی میای وبم

میخواستم بگم مطلب اپ کردم به اسم شعر فالگیر از استاد بهرامیان خیلی توپه اثی یع وضی خخخخخخ

منتظر نظرت هستم و خوشحال میشم

همچین ادم باحالی هستتم من
خواهش عزیزم


تسلیت قلب صبورم
ساعت23:56---4 شهريور 1392
از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛

با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود

شک دارند؛ پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند . . .


تسلیت قلب صبورم
ساعت23:54---4 شهريور 1392
PERFECT

kimia
ساعت23:09---1 شهريور 1392
سلام تفلدت مبارک عزیزم

مطلب اپ کردم گلم بیا بخون

نیای کچل میشی

دیدی همچین ادم باحالی هستم

من

تامطلب اپ میکنم بهت میگم اما تو چی؟موی بلند روی سیاه ناخن دراز واه و واه و واه

شوخی بود منتظر نظرت هستم

اهان اسم مطلبمم دیالوگی ماندگار از فیلم خاطرات یک خون اشام
پاسخ: سلام گلم چشم حتما میام یه مدت نت نبودم . از این به بعد هر وقت آپ کردم خبر میدم به روی چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, ساعت 17:39 نویسنده ghazal |