به کلبه ی عشق من خوش اومدین

مـــیــــدونــــی

"دوستـت دارم" یـنــــی چـــی؟

 

د: دلمو بهت میدم

 

و: ولت نمیکنم ...

 

س: سایه سرت میشم ... ... ...

 

ت: تمام عمرم کنارت میمونم

 

دا: داغون میشم به نبودنت

 

ر: راه دلشکستنتو بلد نیستم،،یادم که نمیگیرم

 

م: مرگم نمیتونه عشقمو از بین ببره?!!

 

پس الکی به هر کسی نگو دوست دارم!

 

این واژه مقدسه

 



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:27---31 مرداد 1392
وقتی گریه کردم گفتند بچه ای

وقتی خندیدم گفتند دیوانه ای

وقتی جدی بودم گفتد مغروری

وقتی شوخی کردم گفتند سنگین باش

وقتی حرف زدم گفتند پر حرفی

وقتی سکوت کردم گفتند عاشقی

حالا که عاشقم میگویند خطا کردی و اشتباه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, ساعت 21:47 نویسنده ghazal |